MENÜ

PRG Hivatalos Oldala!
Minden ami szórakozás!

Ezen a részlegen gameplayokrol szóló dolgokat láthattok.

 

 


                                                                         Assassins Creed II

 

 

Az Assassin’s Creed II egy külső nézetes akció- és kalandjáték, amelyet az Ubisoft Montreal fejlesztett ki, és az Ubisoft tette közzé Microsoft Windows-ra PlayStation 3-ra illetve Xbox 360-ra. Ez a második játéka az Assassin’s Creed játéksorozatnak és közvetlen folytatása az Assassin’s Creednek. A játék 2009 novemberében jelent meg konzolra, és 2010 márciusában a Windows-ra. A játék 2012-ben játszódik, amelyben a főszereplő, Desmond Miles, megszökik az Abstergo Industries-ből egyik alkalmazottjával, Lucy Stillman-nel, miután kénytelen volt átélni egy középkori bérgyilkos, Altair ibn La-Ahad emlékeit egy gépezeten keresztül ami közismertebb nevén "Animus". Az Abstergo-ból való megszökés után, Desmond beleül egy gépezetbe, amely sokkal fejlettebb, mint az eredeti Animus. Ez már az Animus 2.0. Miután beleült, újra átéli egy középkori nemesember, Ezio Auditore da Firenze emlékeit, aki a Reneszánsz korszak késő tizenötödik századában élt Olaszországban. Desmond irányítja Ezio-t, aki egy bérgyilkos lesz miután az Auditore-család árulója megölte az apját és testvéreit. Mialatt Ezio-t irányítja, Desmond részese lesz az olasz városok hangulatának, felfedezheti a városi részeket és a híres építményeket egy szabad, nyitott végű világban. Az Assassin’s Creed II lenyűgözte és a mai napig lenyűgözi, a PlayStation 3-at és Xbox-ot használó játékosok 91%-át valamint a PC játékosok 85%-át tette közzé a felmérést készítő Metacritic. A pozitív kritikában nagyobb hangsúlyt kapott, a városok kötetlen felfedezetősége, az interaktivitás, a nem kötött játékmenet és a sokkal többfajta küldetés az Assassin’s Creed I-hez képest. Továbbá a játékban sokkal fejletebb az NJK-k (nem játszható karakter) mesterséges intelligenciája és a támadási mechanizmus, és az új gazdasági rendszer lehetővé teszi a játékosok számára, hogy jobbnál jobb kiegészítőket, páncélokat és vérteket és fegyvereket vegyenek bármikor a játék során.

                                                                  Játékélmény

 

Az Assassin’s Creed II egy kötetlen játékmenetű és területű játék, mely megengedi a játékosnak, hogy bármerre kószáljon, nézelődjön a késő tizenötödik századi Olaszországi városokban: Velencében, Firenzében és a Toszkánai vidéken. Az Animus 2.0 a Assassin’s Creedben bemutatott ugyanolyan nevű gép újabb verziója, amely a játékbeli eseményekben változásokat hoz. Az adatbázis szintén elérhető, hogy még több információt szerezzünk a kulcsfontosságú helyekről és személyekről. Az életerő sokkal dinamikusabban tud változni, mint az előző részben így Ezio csak kisebb sérüleseknek tud ellenállni. Súlyosabb sérüléseknél meg kell látogatnunk egy orvost vagy használnunk kell a gyógyszert amelyet szintén az orvostól lehet beszerezni vagy holttesteken találni. A játékos immár úszhat a vízben és egy különleges képességgel felismerheti az embereket és fontos helyeket mialatt külső nézetben a városban császkál. A fiatal Leonardo da Vinci is megjelenik a játékban minket segítve a lefordított "kódex oldalakkal" amit Altair, az eredeti játék főszereplője hagyott az utókor számára. A játék előrehaladtával képesek leszünk használni Leonardo repülő gépezetét (melyet a valóéletből hoztak át a játékba), mialatt egy küldetést csinálunk. A játékos egy bizonyos szinten képes járműveket vezetni, például kordélyokat, de gondolákat is, úgy ahogy lovagolni is tud bárhol ahol van egy istálló. A városlakók néha leejtenek egy-egy dolgot és néha tüsszentenek. Mindezen túl lehet bérelni különböző "szolgáltatásokat", például prostituáltakat, zsoldos katonákat, adott esetben tolvajokat.

 


                                                                            Minecraft

 

A Minecraft egy sandbox (homokozó) jellegű építkezős játék, amit az Infiniminer nevű játék ötletéből kiindulva Markus Persson (Notch), a Mojang AB tulajdonosa készített. A játékban a játékosok építhetnek és lerombolhatnak különféle típusú blokkokat egy háromdimenziós környezetben. A játékos egy avatart kap, amivel módosíthatja a blokkokat, fantasztikus épületeket létrehozva, a többjátékos szervereken és a különféle játékmódokban.  

 

 

 

 

Asztali nézet